/ Identiteit en re-branding SHOP Den Haag
SHOP, kennis- en expertisecentrum sekswerk en mensenhandel. Re-branding: van organisatie met vier logo’s naar één stevige identiteit.
Verantwoordelijk voor verandertraject binnen organisatie en ontwikkelen nieuwe herkenbare identiteit. Ontwikkelen diverse communicatiemiddelen, o.a. folders, flowchart, visitekaartjes, (online) magazine, boekjes, websites voor shop-denhaag.nl en spot46.nl (in samenwerking met Floris Douma).
In deze huisstijl worden stevige doch afgeronde vormen (pijl, tekstwolkje en huisje) functioneel ingezet, voor richting geven, informatieve quote(s) en ‘shelter’. SHOP biedt opvang dan wel fysiek of mentaal, SHOP zet mensen in hun kracht, cliënten van SHOP zijn ‘mensen zoals jij en ik’ en worden met respect behandeld.
SHOP, kennis- en expertisecentrum sekswerk en mensenhandel. Re-branding: van organisatie met vier logo’s naar één stevige identiteit.
Verantwoordelijk voor verandertraject binnen organisatie en ontwikkelen nieuwe herkenbare identiteit. Ontwikkelen diverse communicatiemiddelen, o.a. folders, flowchart, visitekaartjes, (online) magazine, boekjes, websites voor shop-denhaag.nl en spot46.nl (in samenwerking met Floris Douma).
In deze huisstijl worden stevige doch afgeronde vormen (pijl, tekstwolkje en huisje) functioneel ingezet, voor richting geven, informatieve quote(s) en ‘shelter’. SHOP biedt opvang dan wel fysiek of mentaal, SHOP zet mensen in hun kracht, cliënten van SHOP zijn ‘mensen zoals jij en ik’ en worden met respect behandeld.
SHOP in Beeld, halfjaarlijks online magazine
(ook in kleine oplage fysiek)
diverse uitingen voor verschillende afdelingen van SHOP
Van organisatie met 4 verschillende logo’s naar 1 identiteit
shop-denhaag.nl
spot46.nl
spot46.nl
erla@erontwerpt.nl
+31 6 48075506
De Constant Rebecqueplein 20b
2518 RA Den Haag
2518 RA Den Haag